Zažehnutí a provoz příkopové lokomotivy Davenport z první světové války
Počínaje rokem 1918 vyrobila společnost The Davenport Locomotive Works osmdesát parních lokomotiv 2-6-2 o rozchodu 60 cm (2 stopy), které měly být odeslány na úzkorozchodné zákopové železnice ve Francii během závěrečných let 1. světové války. Tyto lokomotivy vylepšily původní Baldwinovu konstrukci odeslanou armádě v srpnu roku 1917.
Žádný z Davenportů však nebyl poslán do zámoří kvůli příměří podepsanému 11. listopadu 1918, které ukončilo nepřátelství a vedlo ke konci války.
Většina lokomotiv byla vyrobena po příměří a odeslána do různých zásobovacích skladů a armádních táborů po Spojených státech a nasazena na lehké táborové železnice. Během 40. let 20. století byla většina z nich rozprodána jako vojenský přebytek nebo sešrotována.
Dnes přežily pouze tři z Davenport 2-6-2 a tento je jediný v provozuschopném stavu. Od roku 2021 byla kompletně obnovena po dobu tří let posádkou v Norgrove Railway Shops v Arroyo Grande, CA a funguje na soukromé zemědělské tramvaji.